czwartek, 6 czerwca 2013
Hop ;D
Witam was ;D długo nie pisałam troszkę ogarnęło mnie lenistwo ;) Już ostrzegam że w tym poście nie dodam żadnych zdj . Chciałam uczyć nie dawno Fatimę aby hopsała na kanapę ale była za mała , za niska . Ras jej się udało z rozbiegu wskoczyć ale później to się obijała o kanapę i nie umiała wskoczyć tak wysoko . Rogówkę mam dość wysoką jak na takiego małego pieska ;) No a dziś ni z tond ni z owond tak po prostu wskoczyłam sobie na kanapę . Ale się podekscytowałam......... za nic nie chciała się uczyć wskakiwania . A dziś mnie zdziwiła ;) Nie umiem uchwycić takiego momentu jak wskakuje dlatego nie dodam w tym poście zdj . Jak już piesek nauczył się wskakiwać na kanapę do pod moją nieobecność jak jej zostawię otwarte drzwi do salonu to bez problemu wskoczy i będzie tam spała (JAK ZWYKLE) . Ale to nie wszystko . Jak na chwilę spuściłam ją z oczu to ona najpierw na rogówkę następnie na stolik i delektowała się ciastkami i popijała COCA COLĄ seriooooo..... ;|) było to śmieszne no ale zdj nie mam niestety . Za chwilkę przyjedzie moja ciocia z córeczką 2- miesięczną to spróbuje porobić zdjęcia mojej kuzynki i Fatimy . To do następnego postu papa ;)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Ojej, chciałabym to zobaczyc :D Ja mojego kota też chciałam nauczyc "hop na kanapę", ale to kot, zrobi co będzie chciał.. (;
OdpowiedzUsuńZapraszam do siebie!