niedziela, 2 czerwca 2013

Nowa komenda ;p

Dziś " próbowałam " wprowadzić Fatimie nową komendę pt " zdechł pies " Ćwiczyłyśmy ją z godzinę lecz  mój kochany piesek jej tak jak by to powiedzieć nie załapał . Wchodziłam na różne portale aby się czegoś dowiedzieć o różnych komendach jak naprowadzić psa do danej pozycji itp..... Jak już mi się udało aby pies wykonał komendę "zdechł pies"  to cieszyłam się ogromnie ale szczęście szybko minęło bo pies potem się uparł i za nic nie chciał wykonać tej komendy . Może w tej pozycji czuje się nie komfortowo ;0  Naprawdę nie wiem jak ją nauczyć nowych komend :) Komendy , które Fatima potrafi : Siad , waruj , kółeczko , łapa , poproś i daj głos . Piszcie w komentarzu jakich komend mogę ją nauczyć ;) wielkie dzięki . To teraz kilka fotek ;> 

            



3 komentarze:

  1. Wiele wiele jeszcze sztuczek mozesz nauczyć psa a oto sztuczki które umie Fifi:
    do nogi
    -zostań
    -do budy (w domu ma taka budke)
    -bierz go
    -siad
    -leżeć
    -daj łapę
    -piatka
    -zółwik
    -pomachaj
    -daj łape na stope
    -zdechł pies
    -turlaj się
    -wyskocz na (krzesło,fotel)
    -zejdz (z kolan, krzesła)
    -tunel(taki z maty do opalania robie tunel)
    -skok(przez obręcz z rąk i z nóg)
    -przytul(klękam na jednym kolanie i ona wyskakuje i przytula mi ramoina)
    -wyskocz na plecy
    -skok przez nogi(ja leze na plecach i mam nogi tak podniesione ugiete w kolanie i ona tak przeskakuje , biegnie wybija sie na tych nogach moich i że tak powiem ''leci'' dalej)
    -wyskocz na plecy
    -skok(przez noge)
    -przynieś smycz
    -hop(wyskakuje mi na kolana jak kucam)
    -hop(wyskauje na kolana jak pół kucam i kiedy skacze szybko ją łapię chyba wiadomo o co chodzi)
    -szukaj (np.piłeczki lub danej osoby lub zwierzęcia)
    -proś
    -daj głos
    -slalom
    -nie ruszaj
    -zostań
    -i jeszcze takie coś: ja idę ona idzie obok mnie, ja się zatrzymuję ona siada obok mojej nogi i tak dalej.
    Mam zamiar nauczyć ją sztuczki, okrążania pachołka, nwm jak ta sztuczka się nazywa. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, szkoda :< Szczerze mówiąc, sama nie wiem, jak bym się do tego zabrała..
    Co do sztuczek, wiele jest takich. Masz tu dobrą stronę, o ile jeszcze jej nie widziałaś: www.psiesztuczki.pl

    OdpowiedzUsuń